Кофе в миреКофейная УкраинаКофейные люди

SCA в Україні: від початку до сьогодення

The Specialty Coffee Association (SCA) – це некомерційна асоціація, яка заснована на принципах відкритості, інклюзивності та вмінні ділитися знаннями між членами. Починаючи з фермерів і закінчуючи бариста і обсмажчиками, наше членство розповсюджується по всьому світу й охоплює кожен етап від зерна до чашки. SCA діє як об’єднавча сила в індустрії specialty-кави та працює над тим, щоб зробити каву краще та змінити стандарти шляхом сумісного і прогресивного підходу. У своїй роботі SCA спирається на багаторічний досвід і натхнення. В Україні SCA існує з 2004 року, її ціль – розвиток кавової культури країни за допомогою проведення і організації навчання, чемпіонатів та фестивалів. Першим координатором SCA в Україні був Ремінний Сергій Володимирович.

Національний координатор SCA Олена Середа про роботу організації

Для того щоб балотуватися на цю посаду, потрібно бути членом організації і мати величезне бажання розвивати кавову культуру і український продукт, мати чіткий план розвитку на найближчі 2 роки, мати заслуги і бути в темі. До того ж кандидата повинні знати – адже голосують тільки члени українського чаптера. Кожен повинен розуміти, що це волонтерський рух для просування кавової культури в Україні, а не у власному бізнесі.
Координатор повинен вміти організувати кавову команду для спільної справи і залучати нових партнерів. Завдання координатора не просто провести Чемпіонати та відправити наших чемпіонів на світові, а ще провести якісні фестивалі, організувати навчання і підвищення кваліфікації, заявити всьому світу що в Україні є якісна кава, і відмінні кав’ярні. Мої найголовніші завдання на найближчі 2 роки — вперше в Україні провести міжнародні навчальні програми Barista camp і RostCamp в 2020 році, і World Coffee Event – найпотужніший кавовий івент зі світовими чемпіонатам.

Погляди SCA

Створити ефективну, аутентичну та динамічну організацію, щоб розповсюдити specialty-кави по всьому світу.

Місія

Надихати та приводити нових спеціалістів у сфері кави за допо-могою спільних цінностей і основних обов’язків.

Основні цінності

1. Значення кожного члена асоціації

Для наших членів ми є не комерційною глобальною платформою. Наше завдання: 1) забезпечувати заходи, навчання, досліди та стандарти світового рівня; 2) пропагандувати необхідність постійної практики та професіоналізм; 3) посилювати цінності specialty-кави.

2. Стійка індустрія кави

Ми виступаємо за стійкий зріст кавової індустрії завдяки партнерським відносинам, які грунтуються на принципах справедливості, визначають пріоритети взаємної вигоди й забезпечують позитивний вплив на всю сферу кави.

3. Асоціація спільнот

Ми поціновуємо різні перспективи, вислуховуємо й адаптуємось до унікальних місцевих особливостей, одночасно підтримуючи почуття глобальної спільноти для культурного та економічного обміну. Ми визнаємо місцеві спільноти та допомагаємо у розвитку інфраструктури, комунікації та обміну всередині й між кавовими спільнотами.

4. Найкращі люди

Ми визнаємо, що для збалансованого і динамічного розвитку асоціації необхідні різні люди, незалежно від раси, віку, національності, гендеру, сексуальної орієнтації, категорії учасника та його кар’єри, а також взаємодія цих особистостей між собою. Ми допомагаємо у розвитку нашим лідерам та співробітникам для залучення наших членів та зовнішньої аудиторії шляхом створення інформативної, інклюзивної та корисної середи, а також взаємної підтримки.

5. Етика

Ми демонструємо цілісність ділової практики та некомерційного управління. Ми дотримуємось місцевих нормативних вимог і діємо виключно за нашими обов’язками. Ми вселяємо довіру через прозоре спілкування, а також підвищуємо ефективність шляхом прагнення, самоконтролю та участі членів асоціації.

6. Повага

Ми створюємо і підтримуємо безпечні відносини без дискримінації для особистої і професійної співпраці, зросту і навчання. Ми визнаємо, що переваги членства й участь у заходах різняться в залежності від особистості, походження, привілеїв і доступу до ресурсів, і ми визнаємо, що кожен учасник має право голосу.

Автор: Анастасія Пасічник

Фото: Анна Соколова

Оставить комментарий